PARIS

"Pokud má člověk to štěstí, aby zamlada navštívil Paříž, potom ať půjde v životě kamkoliv, jde to všude s ním."



Výsledek obrázku pro to nejkrásnější z paříže

ÚVOD
Tak kde bych začala..... Je toho opravdu hroozně moc. Splnil se mi můj dávný sen!!! Neuvěřitelně mnoho zážitků, které mě budou doprovázet celý život. Prošli jsme si všechny "památky". Párkrát jsme se ztratili, ale to vše nakonec dopadlo dobře. A všichni jsme se radostně vrátili domů. Ovšem, nikomu se domů moc nechtělo, ale znáte to... Všeho moc škodí a já jsem připravená zažít další zážitky. Zajímá Vás, co vše jsem navštívila, kam jsem se podívala a jak se mi tam líbilo? Tak tento článek je právě pro Vás.Pro vás a milovníky Paříže 


Z historie:

= Hlavní a zároveň největší město Francie, zároveň také správní město provincie 
Ile-de-France. Celá pařížská aglomerace je hospodářsky nejatraktivnější a nejsilnější oblastí. Má necelých 11 milionů obyvatel a sídlí tu významné společnosti a mezinárodní organizace, třeba UNESCO. Město se dělí do 20-ti městských obvodů. Pro ekonomiku jsou důležitými body služby, turistický ruch a automobilový průmysl. Město leží na severozápadě Francie na řece Seině, která teče centem města mezi dvěma ostrovy - Ile de la Cité a Ile St. Louis.


Výsledek obrázku pro eiffelova věž
  
Výsledek obrázku pro eiffelova věž pohled z ní

Co jsem tedy viděla

Eiffelova věž a pohled z ní. Nikdy nezapomenu na ten okamžik, kdy jsme ji poprvé uviděla... V plné kráse tam stála a vítala nás ve svém městě. Neubránila jsem se dojetí. " Konečně,, konečně tu stojím a vidím ji." Je to nepopsatelný popis....Po tom jsme vyrazili na projížďku po řece: Seina a následně navštívili katedrálu Notre Dame.




Související obrázek



Další den jsme se přesunuli do města Versailles nedaleko Paříže. Navštívili jsme krásné prostory zámku a jeho dokonale upravené zahrady.


Výsledek obrázku pro versailles



Výsledek obrázku pro versailles


A zpět do Paříže :D Zde jsme navštívili jednu z nejznámějších ulic v Paříži a vítězný oblouk, který dal postavit Napoleon Bonaparte. stojí uprostřed náměstí Place Charles-de-Gaulle na západním konci slavného pařížského bulváru Avenue des Champs- ElyséesPak jsme se vydali přes park do parfumérie, navštívili jsme Louvre a také muzeum voskových figurín.Nevěříte, že Louvre se dá projít celý ? :D My jsme to zvládli, měli jsme co dělat a navíc jsme se tam i několikrát ztratili :D

Výsledek obrázku pro louvre


Výsledek obrázku pro louvre mona lisa


 Výsledek obrázku pro vítězný oblouk


Večer jsme se ještě byli podívat na jednu z nejvyšších budov Paříže, ze které jsme měli dokonalý výhled na rozzářenou Francii a na dokonalou Eiffelovu věž:3 Dovolení to byla nezapomenutelní a doufám, že mi nikdy z paměti nezmizí. Je to moje srdeční záležitost.

Takže, závěrem Vám chci říct, že jsem navštívila vše, co lze z krásy Paříže vidět, pochutnali jsme si na skvělých francouzských dobrotách a poslouchali pouliční umělce. 
Výsledek obrázku pro to nejkrásnější z paříže
Výsledek obrázku pro eiffelova věž



Top 4 místa, co musíte v Paříži navštívit : Seznam 

1. Vystoupat na vyhlídku vítězného oblouku
Vyhlídku z oblouku si nenechejte ujít
2. Užít si Paříž po setmění. Protože opravdu není nic lepšího. Né nadarmo, se také Paříži přezdívá město světel, po setmění se postupně začnou rozsvěcovat lampy veřejného osvětlení (Které stejně nesvítí všechny, ale i tak...) okna v jednotlivých pařížských bytech a město ožije. Eiffelova věž, která bliká, je nepopsatelný jev.

3. Plavba po Seině= Uvidíte město naprosto z jiného úhlu.
Koupaliště Joséphine Baker

4. Nákupy= Na jedné straně bohatství a luxus, na druhé chudoba a bezmoc. 
Bohémská část Paříže – Marais



A co vy a město lásky ? Líbilo se, nebo ne ? Chcete se tam podívat ?

Komentáře

  1. Francie je úžasné místo miluju to tam. Nadmíru jsem si to tam užila :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky