Stroj času(úvaha)



Stejně jako ostatní lidé, moji kamarádi, má rodina, i já často přemýšlím nad tím, jaké by to bylo mít po ruce stroj, díky kterému bych se mohla podívat do minulosti a projít si to, co jsem již prožila, či se přenést do budoucnosti a zjistit co mě teprve čeká.
Také jste měli v životě tolik snů, které jste si nemohli dovolit zrealizovat, které jste nemohli prožít, i přes to, že jste po tom z celého srdce toužili? Jistě, že ano. Každý z nás si přeje mnoho věcí. A ve své mysli si přemítá různé scénáře toho, co by udělal jinak. Já jsem vždycky chtěla poznat krásny Evropy, procestovat celý svět, tančit na plese a hlavně, hlavně nedělat chyby. Nakouknout do jiného období, než v kterém žiji a poznat nové lidi.
Čím víc nad tím ale přemýšlím, tím hloupější mi to přijde. Každému z nás byl vymezen prostor, v kterém se může pohybovat a doba kterou zde může být. Nikomu není přáno pohybovat se v čase. Kdyby každý mohl změnit to, jak se chovala a jak postupoval, nikdy bychom nebyli tam, kde jsme teď. Proto i já, kdybych mohla změnit své chyby, nikdy bych to neudělala. Právě ty chyby mě dělají takovou, jaká jsem. Takovou, jaká jsem vždy byla. Nechci aby se něco změnilo. Stroj času pro mě zkrátka není a ani nikdy nebude....

Lilianna


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky